Докато някои търговци се опитват да гарантират, че потребителите получават най-доброто изживяване от техните продукти, много други просто не се интересуват от нуждите на своите клиенти. Всъщност има примери за търговски трикове, които карат кръвта ви да закипи, толкова са нагли!
От странни опаковки на продукти до безсмислена реклама, превъртете надолу, за да видите някои от най-безумните маркетингови трикове, с които някои търговци се опитаха да заблудят клиентите, но бяха разкрити.
Чисто нова кутия протеин на прах, дори не е пълна и наполовина.


Доста нагличко.


„Купих тези стикери единствено заради златната рамка“


И двете опаковки тежат 500 g, но зелената е направена с 30% по-голяма, за да си помислите, че има повече чипс.


Сладолед с празнота вътре, която ще се появи и в душата ви, след като го видите.


На опаковката пише, че вътре има 8 филийки сирене, а всъщност са 4, разполовени.


Една и съща опаковка, но с различен етикет…


Цената и грамажа са същите, само лявата е 200 грама + 50 безплатно, а дясната е обикновена 250 грама. Лявата се продава повече.
Представете си, че купувате място в самолет и се оказва, че изглежда така…😂


„Еко химикалки с ниско съдържание на пластмаса и годни за рециклиране“ имат една тайна.


Cadbury намали ъглите на своите шоколадови блокчета, като ги намали с повече от 8 процента, като същевременно запази цената същата.


Още една опаковка, която ви подвежда….


„Килограмчик“ не е един килограм!


В един килограм има 1000 грама, а в „Килограмчик“ – 900 грама.
Купувате си такива крекери и там.


Тази писалка ще спре да пише след около една седмица нередовна употреба.


Трябва да се наказва от закона!

